Пропонуємо відкрити салон краси «Бантик» у Києві, Одесі, Львові, Дніпрі чи будь-якому іншому великому місті з населенням понад 300 тисяч осіб.
Ми разом з вами ділимо усі управлінські та маркетингові питання у відкритті салону, допомагаємо у реалізації основних стратегій, а також супроводжуємо у процесі ведення вашого бізнесу. Ми разом з вами готуємо проект, закуповуємо обладнання та навчаємо персонал. Супроводжуємо до старту і після відкриття салону. Також допомагаємо з маркетинговою стратегією, питаннями управління та приймаємо Вас у родину «Бантик».
Ми працюємо в б’юті-індустрії понад 10 років, успішно пережили кілька криз та навчилися стабільно зростати. Убережемо вас від помилкових кроків та прихованих складнощів, бо пройшли через них самі та навчилися на власних помилках.
Ми також навчимо вас важливих нюансів – від правил підбору персоналу та обладнання до способів вивести свій бізнес на високий рівень навіть без дорогої реклами.
Мережа салонів краси «Бантик» включає власні школи, стилістів, нейл сервісу, адміністративного та управлінського складу.
Перший салон був відкритий у 2009, другий у 2014. У 2018 було відкрито школи з викладачами, які виросли у нашій мережі. І тільки зараз, після 10 років наполегливої праці, ми можемо впевнено сказати, що знаємо про цей бізнес усе, і готові навчити інших, як у ньому заробляти.
Разом з партнерами ми використовуємо в роботі свій досвід та знання, ділимося навичками у підготовці менеджменту салону – керуючих, адміністраторів та власників. Ми не просто допомагаємо, а даємо можливість зрозуміти, чи підійде цей бізнес для вас.
ПРОПОНУЄМО ТРИ КОНЦЕПЦІЇ ВІДКРИТТЯ САЛОНУ
- Невеликий салон у спальному районі міста, на 4-5 робочих місць. Ідеально підійде для надання базових перукарських послуг та нігтьового сервісу.
- Салон у центрі міста або на першій лінії. Рівень прохідності – високий.
- Формат салону для міст із населенням понад 1 млн осіб. Розміщення салону – торгові центри А чи Б класу.
ІСТОРІЯ БРЕНДУ
«БАНТИК» позиціонує себе у сучасному форматі “мережі салонів бізнес-класу”, оскільки завдання нашої команди полягає не у сухому наданні послуг краси, а у створенні цілісного образу клієнта та формуванні його індивідуального стилю.
Історія нашої мережі розпочалася з Києва у 2009 році. Через 10 років, пройшовши через усі «кола пекла» і отримавши всі необхідні знання та досвід, ми запускаємо франшизу.
І першим 7 майбутнім франчайзі ми приготували спеціальну пропозицію.
- Відсутність паушального внеску (стандарт 125 000 грн.)
- Роялті: Перші 6 місяців 0%, з 6-го по 12-й місяць 3% (стандарт 5%)
Більш того, сьогодні “Бантик” має власну унікальну Імідж-агенцію та Школу Стилістів.
ШКОЛА СТИЛІСТІВ
Найкращі майстри України випускають із-під свого крила реальних професіоналів б’юті-індустрії.
ІМІДЖ АГЕНЦІЯ
Відомі TV канали України, журнали, конкурси краси, дизайнери обирають наших фахівців для роботи у своїх медіа-проектах.
ЧОМУ КЛІЄНТИ ПРИХОДЯТЬ В «БАНТИК»
КРАЩИЙ СПЕКТР ПОСЛУГ
Фахівці нашої мережі, серед яких стилісти, перукарі, косметологи та майстри нігтьового сервісу, пропонують найнеобхідніші види салонних послуг та процедур. Їхня кількість залежить від бажання франчайзі, формату салонів, а також розташування салонів-конкурентів.
КЛІЄНТИ ДОВЕРЯЮТЬ БРЕНДУ
Клієнтський сервіс – ще одна перевага нашої мережі. Ми залучаємо відвідувачів ввічливим персоналом, винятковим сервісом, затишною атмосферою та високим рівнем обслуговування. Останнє гарантуємо завдяки висококласному персоналу, який постійно перебуває у режимі навчання та підвищення кваліфікації.
РІВЕНЬ ФАХІВЦІВ
Щоб потрапити до команди майстрів салонів “Бантик”, кожен працівник має пройти додаткову атестацію, а також освоїти програму Школи Стилістів та партнерів-постачальників косметики. Ми постійно дбаємо про рівень майстерності наших працівників, оскільки за них відповідаємо своїм ім’ям.
ЯК ВІДКРИТИ ФРАНШИЗУ
Процес створення нового салону бізнес-класу “Бантик” займає 2-3 місяці і вимагає максимальної самовіддачі з боку франчайзі. Це обов’язково спільна робота. Наше спільне завдання – якісний продукт, саме тому ми обіцяємо підтримку та консультацію наших партнерів 24\7.
Проект салону проходить кілька великих етапів: діагностики, відкриття та початку роботи.
Детальний план розкритий у розроблених на особистому досвіді інструкціях та математичних моделях, які ми надаємо франчайзі.
ЕТАП ПЕРШИЙ
ДІАГНОСТИКА
Важливо розуміти, що салони бренду “Бантик” мають певний статус “бізнес-класу”. Етап діагностики відповідає за те, щоб вибрати відповідний формат приміщення, правильне розташування та розрахувати інвестиції. Дані фактори мають прямий вплив на окупність салону та його успішність у майбутньому. Наприклад, приміщення підходить, але для відкриття салону бюджетного класу, а не «Бантика».
КАРТА ТОРГІВЕЛЬНОЇ ТЕРИТОРІЇ
Цей етап призначений для визначення потенціалу території біля салону. Це можна зробити за допомогою нашої бази та, безумовно, особистого аналізу франчайзі.
Схема полягає в тому, щоб графічно зобразити потенційних конкурентів та партнерів у пішій доступності (15 хвилин ходи) від точки нашого салону. Ідентифікувати салони-конкурентів необхідно з метою визначення платоспроможності клієнтів у цій місцевості. Оскільки наявність закладів виключно економ-класу говорить про те, що шукати аудиторію для нашого формату у такому районі не варто.
Якщо ж, навпаки, гідні салони-конкуренти є, важливо визначити їх сильні та слабкі сторони. Також варто звернути увагу на клініки, фітнес-центри, ресторани та бізнес-центри високого рівня, з якими перспективно запустити взаємну рекламу та побудувати партнерські відносини.
Крім того, ми тричі на день вручну рахуємо трафік і хоча б раз залучаємо для цього самого франчайзі. Аналіз трафіку дає можливість точно зрозуміти, наскільки вигідно буде витратитись на дорогу вивіску. Саме в умовах великого потоку людей відома вивіска зможе привести достатню кількість нових клієнтів.
ПОТЕНЦІАЛ САЛОНУ
Приміщення – один із головних факторів успішності майбутнього салону. Від нього залежить, скільки робочих місць ми зможемо розмістити та яку виручку з них отримати. Також є ризик того, що приміщення виявиться надто великим або планування надто складним. Отже, ми втратимо корисну площу. Тому місце варто вибирати відповідно до формату салону.
Фактичним потенціалом салону є виручка із квадратного метра, виходячи з кількості робочих місць. Чим більша різниця між потенціалом салону та місця, тим краще. Для визначення потенціалу салону архітектор малює візуалізацію, де складає планування зон та робочих місць.
РОЗРАХУНОК ІНВЕСТИЦІЙ
Перше, що ми повинні з’ясувати, – це сума, яку франчайзі готовий виділити на ремонт приміщення та будівельні матеріали. Для цього йому потрібно прогнозувати передбачувані витрати, надіславши будівельний план будівельникам.
Нам вигідно, щоб партнер правильно розподілив фінанси і надалі показав хороші результати щодо окупності. Тому команда «Бантика» пропонує такий розрахунок: для рітейлу ремонт квадратного метра площі коштуватиме приблизно 10 000 грн, а для торгового центру – 25 000 грн.
Далі ми разом з франчайзі рахуємо загальний бюджет, очікування виручки, вартість оренди, зарплату та інші параметри.
При успішному розрахунку салон повинен окупитися за 2,5-3,5 роки, а вийти в операційний нуль вже через 8-9 місяців.
Вже на етапі аналізу математичної моделі ми розуміємо, яким буде повернення інвестицій, а у разі перевитрати спробуємо їх знизити або перемістити точку окупності.
ДОГОВІР ОРЕНДИ
Юристи «Бантика» перевіряють договір оренди, шукають закладені у ньому пастки орендарів та оцінюють юридичні ризики відкриття салону.
Ми вважаємо, що не можна укладати 12-місячні договори.
Відносини з орендодавцем можуть несподівано змінитись, і він матиме право «виселити» вас і залишитися з відремонтованим вами приміщенням та напрацюваннями.
НАВЧАННЯ В БІЗНЕС-ШКОЛІ
Спеціальний курс розроблено у власній Бізнес Школі для підготовки майбутніх власників салонів бізнес-класу «Бантик» та управлінського персоналу.
Навчання включає 4 основні етапи:
- Адміністрація салонного бізнесу
Посвята в ази б’юті-індустрії. Тут ми говоримо про стандарти роботи та про те, наскільки репутація персоналу важлива для створення іміджу салону краси.
- Стажування у салоні
Безпосередньо повний робочий день адміністратора. Майбутній керівник «Бантика» відчуває практично всі аспекти організації робочого процесу, бачить, як функціонує салон. Ці знання надалі будуть використані для розуміння взаємозв’язку між якістю роботи та фінансовим результатом.
- Фінансовий менеджмент
На цьому надзвичайно важливому етапі ми вчимо наших партнерів аналізувати фінансові показники, формувати звіти, презентувати їх інвесторам та керівництву. Також ми аналізуємо формули фінансових моделей для різних форматів салону, вчимося їх відрізняти та застосовувати на практиці.
- Маркетинг
Все, що потрібно знати про просування салону – як визначити цільову аудиторію та побудувати з ними комунікацію, як вибрати актуальну та ефективну рекламу.
ЕТАП ДРУГИЙ
ВІДКРИТТЯ САЛОНУ
Бізнес-план готовий. Франчайзі укладає договір оренди та розпочинає будівництво. Підключається до вирішення питань персоналу, маркетингу та роботи з постачальниками.
ДИЗАЙН І ПРОЕКТ САЛОНУ
Нам важливо, щоб усі салони «Бантик» мали загальний напрямок та стиль, своєрідну фішку. Тому ми не вітаємо зайву химерність із позолотою на стелях, і величезні люстри, а виступаємо за комфортний мінімалізм.
Рекомендуємо інвестувати в обладнання та освітлення.
Особливо важливе технічне світло, яке відповідає за точну передачу кольору. Від якості та кута розсіювання світла залежить, як майстер бачить тон волосся та як підбере формулу для фарбування. Саме тому ми радимо не шкодувати фінансів на грамотне освітлення та якісні дзеркала, щоб відповідати за ідеальну кольоропередачу та пропорції.
ПЕРСОНАЛ
Для набору талановитих та професійних майстрів у «Бантика» є своя система, яку ми відкриваємо та передаємо майбутньому власнику разом із франшизою. У ній зібрані вказівки про те, як і де розміщувати оголошення про роботу, як визначити, чи підходить людина нашій команді.
Після успішної співбесіди фахівці мають пройти атестацію – показати, як вони справляються зі стрижками, укладаннями та фарбуваннями. В атестацію входить 1 день навчання від Школи Стилістів та 3 дні навчання від наших партнерів з косметики.
Далі, залежно від рівня фахівця, йому надають грейд і вручають відповідну карту розвитку.
Велике значення у салонах «Бантик» має атмосфера у робочому колективі. Тому перед самим відкриттям ми обов’язково проводимо загальний тренінг, в якому співробітники створюють карту взаємодії з клієнтами в салоні та визначають внутрішні правила спілкування між собою.
МАРКЕТИНГ І ТЕХНОЛОГІЇ
На момент відкриття салону “Бантик” у нього вже мають бути клієнти. Для цього наші фахівці разом з франчайзі складають маркетинговий план з усіма скриптами і документами, що випливають. Також ми надаємо можливість бути підключеним до CRM системи для вашого салону на сайті «Бантика».
У маркетингу ми визначаємо три рівні відповідальності:
- Наше завдання – підтримувати впізнаваність бренду «Бантик»: розробляти рекламу, з’являтися у ЗМІ, проводити великі заходи.
- Франчайзі відповідає за популярність закладу на локальному рівні. Відкриття нашого салону має стати подією на районному рівні, де кожен охочий зможе переконатися у високій якості послуг.
- Перше та найважливіше – це клієнтський сервіс та приємні емоції при процедурах у нашому салоні. Тільки шляхом розвитку рівня обслуговування ми зможемо переконати клієнта повернутися до нас ще раз.
ПИТАННЯ ДОСВІДНИМ ВЛАСНИКАМ
Команда творців бренду “Бантик” готова підтримувати франчайзі і в період повноцінної роботи салону. Також ми можемо делегувати консультації іншим нашим досвідченим франчайзі.
БІЗНЕС-ЧАТ І ВІДКРИТІ ЗУСТРІЧІ
Ми створюємо спільний чат, куди додаємо всіх франчайзі. Там же запрошуємо їх на різноманітні зустрічі, майстер-класи та лекції, які проводимо щомісяця.
ЗАХОДИ ТА МЕДІА-ПРОЕКТИ
Влаштовуємо щорічні івенти та загальні збори франчайзі.
Через Імідж-агентство «Бантик» запрошуємо фахівців брати участь у акціях, просуванні публічних заходів.
УМОВИ СПІВПРАЦІ
ПАУШАЛЬНИЙ ВНЕСОК
35 000 грн. – Договір-угода про наміри. Перша частина паушального внеску. У рамках цього договору ми проходимо етапи діагностики та складаємо бізнес-план.
90 000 грн. – Угода про надання послуг. Договір регламентує відкриття салону та відповідальність «Бантика» та франчайзі.
РОЯЛТІ
Право використовувати бренд БАНТИК на перший рік співпраці та реєстрацію в Укрпатенті на 10 років.
САЛОН КРАСИ — ЦЕ РОБОТА
Саме тому ми зосередили основну частину наших зусиль на навчанні франчайзі. З самого початку намагаємося якнайглибше занурити підприємця в усі деталі організації роботи салону. Власник має зрозуміти: без його участі бізнес не розвиватиметься.
Ми не шукаємо приміщення, не шукаємо персоналу, не відповідаємо за локальний маркетинг. Не контролюємо витрати франчайзі під час будівництва. Франчайзі відповідальний за клієнтів у салоні.
І головне, не допомагаємо із остаточним рішенням – а чи потрібен вам цей бізнес? Ми даємо всю можливу інформацію, але не можемо ухвалити рішення за вас.
Наші франчайзі захоплено працюють, розвиваючи салон, відстежують показники, особисто беруть участь у планерках. Навчаються самі і згодом починають навчати новачків.
СЛОВО ФРАНЧАЙЗІ
Франчайзі розповідають, як наважились стати власниками франшизи. Чого боялися спочатку, як вийшло насправді і як «Бантик» змінив їхнє життя.
ВІД ВЛАСНИКА БАНТИКА
Радий знайомству! Я – Василь Шинкарук, творець мережі БАНТИК.
Я проведу Тебе у світ БАНТИКА.
Бренд БАНТИК – це не лише вивіска, це наше життя. Це 10-річний досвід. Це наші помилки. Це наш успіх. Ми раді ділитися, дбати, навчати та ростити тих, хто нам довіряє.
Наша історія – наша радість та наша гордість.
БАНТИК – це місце, куди персонал хоче приходити на роботу.
БАНТИК – найкраща школа душі. Наші клієнти називають наші салони душевними, вони відчувають, як ми вкладаємо душу в нашу працю, і дякують нам своїми повторними візитами.
Головна ідея БАНТИКА – допомогти розкрити душу та отримувати задоволення від роботи.
Якщо ти вважаєш, що готовий стати частиною родини БАНТИК, поринути у її філософію, культуру та почати діяти – ми завжди відкриті, готові допомагати та бути надійним плечем!
Заповнити заявку на Франшизу